Gisteravond werden er tijdens de zinderende finale van de EY Entrepreneur Of The Year-programma verschillende awards uitgereikt. In de categorie Social Impact beschreef de jury de winnaar als 'een familiaire sfeer in de organisatie, waardoor de deelnemers weer het vertrouwen krijgen. Gecombineerd met de internationale ambities om verder uit te bereiden.'
Vervolgens scheen de spotlight op de i-did’ers in de zaal. Vol blijdschap klommen Michiel Dekkers en Mireille Geijsen op het podium om de prijs in ontvangst te nemen. Wat ons betreft een kroon op hard werken en laten zien dat impactgedreven ondernemen, juist in deze tijd, kan winnen.
Slideshow: i-did op het podium met de EY award winnaars
De jury was geraakt door de familiaire sfeer
Claudy te Boome (Responsibility & Sustainability leader EY) reikte samen met Ruben Walker van African Clean Energy de Social Impact Award uit. Claudy: ”Bij de opening van de nieuwe fabriek werd ik meteen geraakt door de familiare sfeer waardoor mensen die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt weer vertrouwen krijgen en deel uitmaken van de maatschappij."
Ze vervolgt: "Dat in combinatie met textielafval verwerken tot vilt waardoor het milieu minder belast wordt, heeft ons doen besluiten om Mireille Geijsen en Michiel Dekkers (i-did), tot de winnaar van de EY Social Impact Award 2022 te maken."
Comments